بهنام پور, بهنام, هادی پیکانی, مهربان, یزدانی زازرانی, محمدرضا. (1400). طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی. دین و ارتباطات, 15(1), 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167
بهنام بهنام پور; مهربان هادی پیکانی; محمدرضا یزدانی زازرانی. "طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی". دین و ارتباطات, 15, 1, 1400, 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167
بهنام پور, بهنام, هادی پیکانی, مهربان, یزدانی زازرانی, محمدرضا. (1400). 'طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی', دین و ارتباطات, 15(1), pp. 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167
بهنام پور, بهنام, هادی پیکانی, مهربان, یزدانی زازرانی, محمدرضا. طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی. دین و ارتباطات, 1400; 15(1): 211-246. doi: 10.30497/smt.2021.240147.3167


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.