دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,070
تعداد مشاهده مقاله7,288,504
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,342,656
سیاری, سروش, وکیل‌زاده, حسن. (1401). تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 18(1), 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سروش سیاری; حسن وکیل‌زاده. "تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 18, 1, 1401, 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سیاری, سروش, وکیل‌زاده, حسن. (1401). 'تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 18(1), pp. 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سیاری, سروش, وکیل‌زاده, حسن. تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1401; 18(1): 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787