سیاری, سروش, وکیل‌زاده, حسن. (1401). تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396). دین و ارتباطات, 18(1), 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سروش سیاری; حسن وکیل‌زاده. "تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396)". دین و ارتباطات, 18, 1, 1401, 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سیاری, سروش, وکیل‌زاده, حسن. (1401). 'تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396)', دین و ارتباطات, 18(1), pp. 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787
سیاری, سروش, وکیل‌زاده, حسن. تأثیر برند جریان‌های سیاسی ایران بر انتخاب رأی‌دهندگان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران در انتخابات ریاست جمهوری سال1396). دین و ارتباطات, 1401; 18(1): 125-150. doi: 10.30497/pkn.2022.240230.2787


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.