دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها498
تعداد مقالات4,314
تعداد مشاهده مقاله7,786,266
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,707,037
کاظمی, محمد مهدی, گوگردچیان, احمد, نصراللهی, خدیجه, واعظ برزانی, محمد. (1401). تبیین الگوی تأثیر و تأثر نهاد و رفتار انسانی براساس آموزه‌های اسلامی و کاربرد آن در ارائه سناریو‌های حمایت‌کننده از کالای داخلی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 14(2), 563-602. doi: 10.30497/ies.2022.240261.1931
محمد مهدی کاظمی; احمد گوگردچیان; خدیجه نصراللهی; محمد واعظ برزانی. "تبیین الگوی تأثیر و تأثر نهاد و رفتار انسانی براساس آموزه‌های اسلامی و کاربرد آن در ارائه سناریو‌های حمایت‌کننده از کالای داخلی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 14, 2, 1401, 563-602. doi: 10.30497/ies.2022.240261.1931
کاظمی, محمد مهدی, گوگردچیان, احمد, نصراللهی, خدیجه, واعظ برزانی, محمد. (1401). 'تبیین الگوی تأثیر و تأثر نهاد و رفتار انسانی براساس آموزه‌های اسلامی و کاربرد آن در ارائه سناریو‌های حمایت‌کننده از کالای داخلی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 14(2), pp. 563-602. doi: 10.30497/ies.2022.240261.1931
کاظمی, محمد مهدی, گوگردچیان, احمد, نصراللهی, خدیجه, واعظ برزانی, محمد. تبیین الگوی تأثیر و تأثر نهاد و رفتار انسانی براساس آموزه‌های اسلامی و کاربرد آن در ارائه سناریو‌های حمایت‌کننده از کالای داخلی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1401; 14(2): 563-602. doi: 10.30497/ies.2022.240261.1931