دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها477
تعداد مقالات4,073
تعداد مشاهده مقاله7,296,944
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,348,243
الوندی, زهرا, سراجی, سپهر. (1401). جایگاه مخاطب در نظریه موسیقی ابن‌سینا. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 26(67), 261-279. doi: 10.30497/ap.2022.241372.1538
زهرا الوندی; سپهر سراجی. "جایگاه مخاطب در نظریه موسیقی ابن‌سینا". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 26, 67, 1401, 261-279. doi: 10.30497/ap.2022.241372.1538
الوندی, زهرا, سراجی, سپهر. (1401). 'جایگاه مخاطب در نظریه موسیقی ابن‌سینا', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 26(67), pp. 261-279. doi: 10.30497/ap.2022.241372.1538
الوندی, زهرا, سراجی, سپهر. جایگاه مخاطب در نظریه موسیقی ابن‌سینا. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1401; 26(67): 261-279. doi: 10.30497/ap.2022.241372.1538