دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,072
تعداد مشاهده مقاله7,291,410
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,344,530
قاپچی, هومن, شریفی, سید مهدی, فرهنگی, علی اکبر, روشندل اربطانی, طاهر. (1401). نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 29(2), 342-313. doi: 10.30497/rc.2022.76526
هومن قاپچی; سید مهدی شریفی; علی اکبر فرهنگی; طاهر روشندل اربطانی. "نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 29, 2, 1401, 342-313. doi: 10.30497/rc.2022.76526
قاپچی, هومن, شریفی, سید مهدی, فرهنگی, علی اکبر, روشندل اربطانی, طاهر. (1401). 'نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 29(2), pp. 342-313. doi: 10.30497/rc.2022.76526
قاپچی, هومن, شریفی, سید مهدی, فرهنگی, علی اکبر, روشندل اربطانی, طاهر. نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1401; 29(2): 342-313. doi: 10.30497/rc.2022.76526