دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها477
تعداد مقالات4,073
تعداد مشاهده مقاله7,300,208
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,350,444
اخ الصنایع, مهدی, وارث, سیدحامد, کیماسی, مسعود. (1401). تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 16(3), 127-150. doi: 10.30497/smt.2023.240660.3211
مهدی اخ الصنایع; سیدحامد وارث; مسعود کیماسی. "تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 16, 3, 1401, 127-150. doi: 10.30497/smt.2023.240660.3211
اخ الصنایع, مهدی, وارث, سیدحامد, کیماسی, مسعود. (1401). 'تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 16(3), pp. 127-150. doi: 10.30497/smt.2023.240660.3211
اخ الصنایع, مهدی, وارث, سیدحامد, کیماسی, مسعود. تاثیر برندسازی شخصی سیاستمداران بر قصد شهروندان تهرانی به رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری در چارچوب بازاریابی سیاسی (مورد مطالعه : جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1401; 16(3): 127-150. doi: 10.30497/smt.2023.240660.3211