دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها477
تعداد مقالات4,073
تعداد مشاهده مقاله7,296,684
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,348,117
ملک خانی, فاطمه, راود راد, اعظم, اسلامی تنها, علی اصغر, غمامی, سید محمد علی. (1402). ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), (), -. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901
فاطمه ملک خانی; اعظم راود راد; علی اصغر اسلامی تنها; سید محمد علی غمامی. "‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), , , 1402, -. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901
ملک خانی, فاطمه, راود راد, اعظم, اسلامی تنها, علی اصغر, غمامی, سید محمد علی. (1402). '‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), (), pp. -. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901
ملک خانی, فاطمه, راود راد, اعظم, اسلامی تنها, علی اصغر, غمامی, سید محمد علی. ‌‌تغییر بازنمایی نقش‌های خانوادگی در آگهی‌های بازرگانی؛ ظهور الگوی وارونگی نقشی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1402; (): -. doi: 10.30497/rc.2023.243027.1901