دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها479
تعداد مقالات4,098
تعداد مشاهده مقاله7,322,893
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,363,916
مقصودی, حمیدرضا, بهرامی, حسین, سعیدی, علی, احسان‌فر, ابوالفضل. (1402). بررسی نقش و اثرات نظریه طراحی بازار در حکمرانی اقتصادی با رویکرد اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(1), 285-320. doi: 10.30497/ies.2023.244353.2144
حمیدرضا مقصودی; حسین بهرامی; علی سعیدی; ابوالفضل احسان‌فر. "بررسی نقش و اثرات نظریه طراحی بازار در حکمرانی اقتصادی با رویکرد اسلامی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15, 1, 1402, 285-320. doi: 10.30497/ies.2023.244353.2144
مقصودی, حمیدرضا, بهرامی, حسین, سعیدی, علی, احسان‌فر, ابوالفضل. (1402). 'بررسی نقش و اثرات نظریه طراحی بازار در حکمرانی اقتصادی با رویکرد اسلامی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 15(1), pp. 285-320. doi: 10.30497/ies.2023.244353.2144
مقصودی, حمیدرضا, بهرامی, حسین, سعیدی, علی, احسان‌فر, ابوالفضل. بررسی نقش و اثرات نظریه طراحی بازار در حکمرانی اقتصادی با رویکرد اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1402; 15(1): 285-320. doi: 10.30497/ies.2023.244353.2144