دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها477
تعداد مقالات4,073
تعداد مشاهده مقاله7,297,524
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,348,756
امانی همدانی, فاطمه, استادی مقدم, کاظم, حبیب زاده, عباس. (1402). بررسی رابطه میان گزینه‌های پروفایل کاربران دختراینستاگرام با باورهای دینی آن‌ها (مطالعه موردی؛ دختران مراجعه کننده به برخی مراکز روانشناختی شهر قم). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 30(2), 505-536. doi: 10.30497/rc.2023.241885.1851
فاطمه امانی همدانی; کاظم استادی مقدم; عباس حبیب زاده. "بررسی رابطه میان گزینه‌های پروفایل کاربران دختراینستاگرام با باورهای دینی آن‌ها (مطالعه موردی؛ دختران مراجعه کننده به برخی مراکز روانشناختی شهر قم)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 30, 2, 1402, 505-536. doi: 10.30497/rc.2023.241885.1851
امانی همدانی, فاطمه, استادی مقدم, کاظم, حبیب زاده, عباس. (1402). 'بررسی رابطه میان گزینه‌های پروفایل کاربران دختراینستاگرام با باورهای دینی آن‌ها (مطالعه موردی؛ دختران مراجعه کننده به برخی مراکز روانشناختی شهر قم)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 30(2), pp. 505-536. doi: 10.30497/rc.2023.241885.1851
امانی همدانی, فاطمه, استادی مقدم, کاظم, حبیب زاده, عباس. بررسی رابطه میان گزینه‌های پروفایل کاربران دختراینستاگرام با باورهای دینی آن‌ها (مطالعه موردی؛ دختران مراجعه کننده به برخی مراکز روانشناختی شهر قم). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1402; 30(2): 505-536. doi: 10.30497/rc.2023.241885.1851