دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)
پایگاه مجلات تخصصی نور (NoorMags)
بانک اطلاعات نشریات کشور (MagIran)

آمار

تعداد نشریات14
تعداد شماره‌ها203
تعداد مقالات1,471
تعداد مشاهده مقاله4,298,210
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,654,448
امیرشاهی, میراحمد, نقویان, ناصر, علوی, سیدعلی, پرورش محسنی, مرجان. (1390). درآمدی بر مبانی بازاریابی در اسلام. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 5(2), 221-273.
میراحمد امیرشاهی; ناصر نقویان; سیدعلی علوی; مرجان پرورش محسنی. "درآمدی بر مبانی بازاریابی در اسلام". دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 5, 2, 1390, 221-273.
امیرشاهی, میراحمد, نقویان, ناصر, علوی, سیدعلی, پرورش محسنی, مرجان. (1390). 'درآمدی بر مبانی بازاریابی در اسلام', دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 5(2), pp. 221-273.
امیرشاهی, میراحمد, نقویان, ناصر, علوی, سیدعلی, پرورش محسنی, مرجان. درآمدی بر مبانی بازاریابی در اسلام. دوفصلنامه علمی-پژوهشی دین و ارتباطات, 1390; 5(2): 221-273.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.