سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, سید علیرضا. (1397). تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. دین و ارتباطات, 12(2), 155-182.
حسین سرآبادانی تفرشی; سید علیرضا سجادیه. "تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی". دین و ارتباطات, 12, 2, 1397, 155-182.
سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, سید علیرضا. (1397). 'تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی', دین و ارتباطات, 12(2), pp. 155-182.
سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, سید علیرضا. تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. دین و ارتباطات, 1397; 12(2): 155-182.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.