حمزئیان, عظیم, شهریاری, مهری. (1397). بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش‌های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت. دین و ارتباطات, 12(2), 309-324.
عظیم حمزئیان; مهری شهریاری. "بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش‌های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت". دین و ارتباطات, 12, 2, 1397, 309-324.
حمزئیان, عظیم, شهریاری, مهری. (1397). 'بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش‌های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت', دین و ارتباطات, 12(2), pp. 309-324.
حمزئیان, عظیم, شهریاری, مهری. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش‌های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت. دین و ارتباطات, 1397; 12(2): 309-324.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.