قزوینی, هادی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. (1397). شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان). دین و ارتباطات, 12(2), 325-345.
هادی قزوینی; مرتضی ملکی مین باش رزگاه. "شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان)". دین و ارتباطات, 12, 2, 1397, 325-345.
قزوینی, هادی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. (1397). 'شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان)', دین و ارتباطات, 12(2), pp. 325-345.
قزوینی, هادی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان). دین و ارتباطات, 1397; 12(2): 325-345.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.