نکوئی زاده, مریم, گل محمدی, عماد. (1397). نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار. دین و ارتباطات, 12(2), 346-370.
مریم نکوئی زاده; عماد گل محمدی. "نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار". دین و ارتباطات, 12, 2, 1397, 346-370.
نکوئی زاده, مریم, گل محمدی, عماد. (1397). 'نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار', دین و ارتباطات, 12(2), pp. 346-370.
نکوئی زاده, مریم, گل محمدی, عماد. نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار. دین و ارتباطات, 1397; 12(2): 346-370.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.