سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, علیرضا. (1397). تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. دین و ارتباطات, 12(2), 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
حسین سرآبادانی تفرشی; علیرضا سجادیه. "تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی". دین و ارتباطات, 12, 2, 1397, 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, علیرضا. (1397). 'تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی', دین و ارتباطات, 12(2), pp. 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588
سرآبادانی تفرشی, حسین, سجادیه, علیرضا. تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی. دین و ارتباطات, 1397; 12(2): 155-182. doi: 10.30497/smt.2018.2588


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.