دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,070
تعداد مشاهده مقاله7,289,132
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,342,953

1.

مدل رفتار انسان در مواجهه با دو ساحت مطلوبیت- نامطلوب؛ تحلیلی قرآنی، رویکردی مدیریتی

صفحه 18-55
علی رضاییان؛ علی عبدالهی نیسیانی

2.

تبیین سازمان مبتنی بر انسان (بر اساس دیدگاه آیت الله جوادی آملی)

صفحه 58-124
علی‌نقی امیری؛ کمیل رودی؛ رضا برنجکار؛ علی‌اصغر پورعزت

3.

طرح‌ریزی پژوهش سامان‌مند و میان‌رشته‌ای برای بهره‌گیری از معارف اسلامی در حوزه مسائل انسانی - اجتماعی با کمک روش تریز

صفحه 126-156
مهدی احمدیان؛ محمدمهدی ذوالفقارزاده؛ علی‌اصغر پورعزت

4.

تبیین تغییر خط‌مشی‌آموزشی با بهره‌گیری از نظریه جریانات چندگانه؛ مطالعه موردی قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی

صفحه 155-182
حسین سرآبادانی تفرشی؛ علیرضا سجادیه

5.

شناسایی ابعاد و مؤلفه های مؤثر بر ارتقای توان دانشگاه ها در توسعه دیپلماسی علم و فناوری ج.ا.ایران: رویکردی استراتژیک

صفحه 188-214
محمدسعید تسلیمی؛ خلیل نوروزی؛ محمد مهدی مدحت

6.

تبیین اولویت‌های تشویقی کارکنان: آیا تفاوتی بین بخش خصوصی و دولتی وجود دارد

صفحه 216-234
رقیه ابدالی؛ احمدعلی خائف الهی؛ حسن دانایی‌فرد؛ پرویز احمدی

7.

شناسایی الگوهای ذهنی دربارة خروج از خط رهبری سازمانی مبتنی بر روش‌شناسی کیو

صفحه 236-262
مصطفی هادوی‌نژاد؛ فرهاد شکوهی

8.

عوامل تخریب‌کنندة دوستی در محل کار با رویکرد مردم‌نگاری

صفحه 264-289
نبی اله کهن؛ علی صفری؛ هادی تیموری

9.

شناسایی چالش های انکوباتورهای هنری در حمایت از کسب و کارهای هنری (مورد مطالعه: انکوباتور دانشگاه هنر اصفهان)

صفحه 292-314
سیدسعید میرواحدی؛ محمد تقی طغرایی؛ نعیمه نوری

10.

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی با رویکرد ارزش‌های اسلامی بر وفاداری و خرید مجدد مشتریان بانک ملت

صفحه 309-324
عظیم حمزئیان؛ مهری شهریاری

11.

شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان)

صفحه 334-351
هادی قزوینی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه

12.

نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار

صفحه 354-378
مریم نکوئی زاده؛ عماد گل محمدی