دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,070
تعداد مشاهده مقاله7,289,255
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,343,009
قزوینی, هادی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. (1397). شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12(2), 334-351. doi: 10.30497/smt.2018.2595
هادی قزوینی; مرتضی ملکی مین باش رزگاه. "شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان)". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12, 2, 1397, 334-351. doi: 10.30497/smt.2018.2595
قزوینی, هادی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. (1397). 'شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان)', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12(2), pp. 334-351. doi: 10.30497/smt.2018.2595
قزوینی, هادی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی. شناسایی و اولویت‌بندی زیرآمیخته‌های بازاریابی با رویکرد بازاریابی اسلامی در ورود به بازارهای بین‌المللی (مطالعه موردی :کارخانجات گچ استان سمنان). دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1397; 12(2): 334-351. doi: 10.30497/smt.2018.2595