دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,062
تعداد مشاهده مقاله7,279,303
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,336,378
نکوئی زاده, مریم, گل محمدی, عماد. (1397). نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12(2), 354-378. doi: 10.30497/smt.2018.2596
مریم نکوئی زاده; عماد گل محمدی. "نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12, 2, 1397, 354-378. doi: 10.30497/smt.2018.2596
نکوئی زاده, مریم, گل محمدی, عماد. (1397). 'نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 12(2), pp. 354-378. doi: 10.30497/smt.2018.2596
نکوئی زاده, مریم, گل محمدی, عماد. نقش تعدیل‌گری پویایی بازار بررابطه قابلیت‌های بازاریابی و عملکرد بازار. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1397; 12(2): 354-378. doi: 10.30497/smt.2018.2596