دانشگاه امام صادق علیه السلام
معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق علیه السلام
سامانه جامع رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران
پرتال نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری MSRT
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام - ISC
ISI Web of Science
Scopus Elsevier
SJR
پایگاه دوآج
پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی - SID
پایگاه مجلات تخصصی نور - Noormags
بانک اطلاعات نشریات کشور - Magiran
پرتال جامع علوم انسانی - Ensani
پایگاه مرجه دانش - Civilica
پایگاه مرجع مجلات علمی
مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری

 آمار

تعداد نشریات20
تعداد شماره‌ها476
تعداد مقالات4,070
تعداد مشاهده مقاله7,288,520
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,342,673
اکبری, کمال, واعظی, رضا. (1400). کارگزار و مدیریت در رسانه طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی با تأکید بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 28(ویژه‌نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانه‌ای), 28-1. doi: 10.30497/rc.2021.75909
کمال اکبری; رضا واعظی. "کارگزار و مدیریت در رسانه طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی با تأکید بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی". دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 28, ویژه‌نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانه‌ای, 1400, 28-1. doi: 10.30497/rc.2021.75909
اکبری, کمال, واعظی, رضا. (1400). 'کارگزار و مدیریت در رسانه طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی با تأکید بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی', دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 28(ویژه‌نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانه‌ای), pp. 28-1. doi: 10.30497/rc.2021.75909
اکبری, کمال, واعظی, رضا. کارگزار و مدیریت در رسانه طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی با تأکید بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی. دین و ارتباطات (دانشگاه امام صادق/ نامه صادق), 1400; 28(ویژه‌نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانه‌ای): 28-1. doi: 10.30497/rc.2021.75909