1.

شناسنامه فارسی و انگلیسی


2.

کارگزار و مدیریت در رسانه طراز انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبران انقلاب اسلامی با تأکید بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی

صفحه 28-1
کمال اکبری؛ رضا واعظی

3.

معرفت‌یابی بنیان‌های نظری سواد رسانه‌ای بومی در ایران

صفحه 59-29
داود آقارفیعی

4.

تولید ‌محتوا و سواد‌رسانه‌ای یاریگران حکمرانی نوین و تاب‌آوری سایبری

صفحه 93-60
لیلا تراب‌زاده؛ جاوید ایمانی؛ حسین اسلامی؛ شادی ضابط

5.

رابطه سواد رسانه‌ای با میزان پذیرش شایعات در بین مخاطبان شبکه‌های اجتماعی

صفحه 126-94
امیر عباس تقی پور؛ محمودرضا محمدطاهری؛ محمد سلطانی‌فر

6.

تعریف و واکاوی مفهوم سواد فضای مجازی و نسبت سواد رسانه‌ای با آن

صفحه 157-127
علی آزادی احمدآبادی؛ سعید فتحعلی؛ عبدالکریم خیامی

7.

اثربخشی برنامه آموزشی ارتقا سواد رسانه‌ای بر دلزدگی زناشویی در زوجین پرمصرف فضای مجازی شهر اصفهان

صفحه 195-158
امین رضوانی؛ سید اسماعیل موسوی

8.

شناسایی وظایف و الزامات اخلاقی رسانه‌های اسلامی در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی

صفحه 225-196
سید مهدی شریفی؛ سیاوش صلواتیان؛ حجت سلیم

9.

بررسی رابطه سواد رسانه‌ای و کنشگری فعال دینی در عرصه مجازی (مطالعه موردی: طلاب علوم دینی)

صفحه 248-226
محمدحسین شعاعی

10.

تحلیل گزاره‌های سیاست‌گذاری سواد رسانه‌ای در اسناد تحولی آموزش‌وپرورش جمهوری اسلامی ایران

صفحه 275-249
معصومه صمدی

11.

نگرش دانشجویان درباره اهمیت عوامل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در افزایش سواد حریم خصوصی برخط

صفحه 304-276
زهره عزیزی؛ صالح رحیمی؛ وکیل احمدی

12.

تحلیل روش‌شناختی پژوهش‌های سواد اطلاعاتی در بافت کتابخانه‌های عمومی ایران

صفحه 328-305
بتول کیخا

13.

بایسته‌های مدیریت شایعات در روابط سازمانی از منظر قرآن کریم

صفحه 367-329
اکرم گودرزی؛ منا افضلی قادی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.