1.

طراحی الگوی تبلیغی قرآنی در موضوع بازاریابی اجتماعی انفاق

صفحه 5-48
سعید مسعودی پور؛ بهروز قاسمی؛ محمود محمدیان

2.

واکاوی الگوی سازمان جهادی در بخش صنعت

صفحه 49-80
مصطفی یخچالی؛ میثم لطیفی؛ ناصر پورصادق؛ سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی

3.

ظرفیت شناسی رویکرد راهبردی و آینده نگارانه به آموزه مهدویت در بستر تمدن نوین اسلامی

صفحه 81-122
محمدرضا برزویی؛ احمد جهانگیر فیض آبادی

4.

ارائه‌ی مدلی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در سازمان‌ها با بکارگیری نظریه‌ی شکست‌ناپذیری

صفحه 123-152
سید حسین فخرپور؛ زهرا خوش سپهر؛ محمد حسن ملکی

5.

ارائه الگوی بومی رهبری کوانتومی در شرکت های دانش بنیان ایران

صفحه 153-184
مهدی حمزه پور

6.

بررسی نقش استراتژی نوآوری بر عملکرد نوآورانه سازمان‌ها (مورد مطالعه : شرکتهای دانش بنیان حوزه زیست فناوری)

صفحه 185-204
مهدی الیاسی؛ عاطیه صفردوست؛ مریم محمد روضه سرا

7.

برند کارفرما؛ راهبردی نوین در جذب نیروهای خلاق تداعی معانی، تصویر سازمان و تناسب شخص سازمان در نقش میانجی

صفحه 205-224
جبار باباشاهی؛ علی حمیدی زاده؛ منصوره محمدنژاد فدردی؛ نادر سیدامیری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.