| تعداد نشریات | 20 |
| تعداد شمارهها | 546 |
| تعداد مقالات | 4,732 |
| تعداد مشاهده مقاله | 10,532,358 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 6,093,029 |
| 1. | ظرفیت های برنامه درسی در مواجهه با تعلیم آموزه های دینی با الهام از رویکرد زیبایی شناسی | |
| صفحه 5-24 | ||
| داود طهماسب زاده شیخلار؛ جمیله علم الهدی | ||
| 2. | اهداف، اصول و روشهای تربیت عاطفه «غم و شادی» از منظر صحیفه علویّه | |
| صفحه 25-43 | ||
| سیدحمیدرضا علوی؛ مراد یاری دهنوی؛ حمیده قطبی نژاد | ||
| 3. | تفکر مراقبتی از منظر آیات قرآنی | |
| صفحه 45-65 | ||
| هاجر کوهی اصفهانی؛ سوسن کشاورز | ||
| 4. | جایگاه، ساختار و ویژگیهای تعلیم و تربیت در دوره امپراتوری عثمانی | |
| صفحه 67-81 | ||
| سید محمد طیبی؛ امید مهنی؛ سینا میرشاهی | ||
| 5. | اشتغال و فرزندپروری بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری | |
| صفحه 83-102 | ||
| زهره متین؛ فاطمه وجدانی | ||
| 6. | رابطه بین باورهای دینی و بحران هویت با گرایش به مصرف مواد مخدر | |
| صفحه 103-117 | ||
| رسول فیروزی ارنان؛ سجاد علمردانی صومعه؛ جلیل باباپور خیرالدین؛ زینب خانجانی | ||
| 7. | کارکردهای تربیتی حیاء در اسلام از نگاه و تقریر مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی(ره) | |
| صفحه 119-133 | ||
| حسن نجفی؛ علی فاطمی پور | ||