1.

جهانگردی و وجهة ملی؛ طراحی مدلی مفهومی برای بهسازی وجهة ملی از طریق جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران

صفحه 5-42
نادر جعفری هفتخوانی؛ محمدهادی همایون

2.

طراحی مدل مؤلفه‌های مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع)

صفحه 43-77
مصباح‌الهدی باقری؛ اکبر عرفانی‌فر

3.

طراحی سنجة اندازه‌گیری بی‌تفاوتی سازمانی: پژوهش ترکیبی

صفحه 79-99
حسن دانایی‌فرد؛ علیرضا حسن‌زاده؛ نورا سالاریه

4.

طراحی مدل ریاضی تخصیص بهینۀ بودجه، با رویکرد MADM بودجۀ حمایتی دولت از شهرداری‌های کشور

صفحه 101-128
عادل آذر؛ علی قشقایی

5.

بررسی عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر فساد اداری-‌مالی در سازمان‌های دولتی مراکز استان‌های اصفهان و زنجان

صفحه 129-147
حسین عظیمی؛ علی عطافر؛ علی شائمی برزکی

6.

بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو

صفحه 149-182
غلامرضا گودرزی؛ امین رمضانپور نامقی

7.

اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت در TQM برای کاهش شکاف عملکردی با استفاده از AHP فازی؛ مطالعة موردی: یک شرکت صنعتی

صفحه 183-210
شمس‌الدین ناظمی؛ مصطفی کاظمی؛ امیرحسین اخروی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.