دوره و شماره: دوره 4، شماره 2، پاییز و زمستان 1389، صفحه 79-99، صفحه 1-232  XML

1

جهانگردی و وجهة ملی؛ طراحی مدلی مفهومی برای بهسازی وجهة ملی از طریق جهانگردی در جمهوری اسلامی ایران

اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)
صفحه 5-42
نادر جعفری هفتخوانی؛ محمدهادی همایون

2

طراحی مدل مؤلفه‌های مؤثر بر تصویر سازمانی دانشگاه امام صادق (ع)

اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)
صفحه 43-77
مصباح‌الهدی باقری؛ اکبر عرفانی‌فر

3

طراحی سنجة اندازه‌گیری بی‌تفاوتی سازمانی: پژوهش ترکیبی

اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)
صفحه 79-99
حسن دانایی‌فرد؛ علیرضا حسن‌زاده؛ نورا سالاریه

4

طراحی مدل ریاضی تخصیص بهینۀ بودجه، با رویکرد MADM بودجۀ حمایتی دولت از شهرداری‌های کشور

اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)
صفحه 101-128
عادل آذر؛ علی قشقایی

5

بررسی عوامل مدیریتی و سازمانی مؤثر بر فساد اداری-‌مالی در سازمان‌های دولتی مراکز استان‌های اصفهان و زنجان

اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)
صفحه 129-147
حسین عظیمی؛ علی عطافر؛ علی شائمی برزکی

6

بررسی نقش مدیریت راهبردی هزینه در رضایت مشتری؛نمونة مطالعه، گروه صنعتی ایران‌خودرو

اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)
صفحه 149-182
غلامرضا گودرزی؛ امین رمضانپور نامقی

7

اولویت‌بندی عوامل کلیدی موفقیت در TQM برای کاهش شکاف عملکردی با استفاده از AHP فازی؛ مطالعة موردی: یک شرکت صنعتی

اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)
صفحه 183-210
شمس‌الدین ناظمی؛ مصطفی کاظمی؛ امیرحسین اخروی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.