تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 508 |
تعداد مقالات | 4,389 |
تعداد مشاهده مقاله | 8,222,544 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,216,061 |
1. | ظرفیت های برنامه درسی در مواجهه با تعلیم آموزه های دینی با الهام از رویکرد زیبایی شناسی | |
صفحه 5-24 | ||
داود طهماسب زاده شیخلار؛ جمیله علم الهدی | ||
2. | اهداف، اصول و روشهای تربیت عاطفه «غم و شادی» از منظر صحیفه علویّه | |
صفحه 25-43 | ||
سیدحمیدرضا علوی؛ مراد یاری دهنوی؛ حمیده قطبی نژاد | ||
3. | تفکر مراقبتی از منظر آیات قرآنی | |
صفحه 45-65 | ||
هاجر کوهی اصفهانی؛ سوسن کشاورز | ||
4. | جایگاه، ساختار و ویژگیهای تعلیم و تربیت در دوره امپراتوری عثمانی | |
صفحه 67-81 | ||
سید محمد طیبی؛ امید مهنی؛ سینا میرشاهی | ||
5. | اشتغال و فرزندپروری بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری | |
صفحه 83-102 | ||
زهره متین؛ فاطمه وجدانی | ||
6. | رابطه بین باورهای دینی و بحران هویت با گرایش به مصرف مواد مخدر | |
صفحه 103-117 | ||
رسول فیروزی ارنان؛ سجاد علمردانی صومعه؛ جلیل باباپور خیرالدین؛ زینب خانجانی | ||
7. | کارکردهای تربیتی حیاء در اسلام از نگاه و تقریر مرحوم آیت الله مجتبی تهرانی(ره) | |
صفحه 119-133 | ||
حسن نجفی؛ علی فاطمی پور | ||