1.

رابطه میان مصرف و سواد رسانه‌ای خبری دانش‌آموزان دبیرستانی شهر تهران

صفحه 17-56
ناصر اسدی

2.

قوم‌نگاری فرهنگ پیاده‌روی اربعین حسینی علیه‌السلام: تحلیل‌ها و راهبردهای تصمیم‌گیری در نهادهای انقلاب اسلامی

صفحه 57-95
رضا بنی اسد

3.

دگرگونی‌های نظری لازم در بررسی مسائل اجتماعی سایبر

صفحه 97-143
حامد حاجی‌حیدری

4.

گفت‌وگوی امام موسی صدر از منظر اخلاق ارتباطی

صفحه 145-188
فاطمه حاجی هاشم؛ معصومه اسمعیلی؛ غلامرضا زکیانی؛ محمد عسگری

5.

زمینه‌ها و نقش سیاست‌های دولت در توسعه خلاقیت فرهنگی ایران عصر صفویه

صفحه 189-228
محمدمحسن حسن پور؛ محمدهادی همایون؛ احمد پاکتچی؛ محمود جمال‌الدین زنجانی

6.

دین‌داری و مشارکت انتخاباتی در ایران (مطالعه موردی انتخابات ریاست‌جمهوری سال‌های 1380 تا 1396)

صفحه 229-266
ابوالقاسم حیدرآبادی؛ ابراهیم صالح ابادی

7.

تحلیل رویکرد ارتباطات امام صادق(علیه‌السلام) با سران فرقه زیدیه(با بهرهگیری از روش تحلیل گفتمان روایی پدام (PDAM)

صفحه 267-295
حسین خاکپور؛ افسانه قربانی؛ غلامرضا رضوی دوست

8.

سنخ‌شناسی نگرش خبرگان قانون اساسی سال 1358 به رسانه‌های جمعی

صفحه 297-322
علی دارایی؛ علی اکبر گرجی ازندریانی

9.

نقش تعدیل‌کننده سواد رسانه‌ای در رابطة سطح سلامت خانواده و مشکلات هیجانی- رفتاری نوجوانان

صفحه 323-356
نجمه رضاداد؛ محمدحسین شعاعی

10.

بررسی ابعاد و اجزای ذهنی مشارکت جمعی در پیاده روی اربعین

صفحه 357-384
صدیقه رمضانی تمیجانی

11.

الگوی هنجاری ارتباطات انسانی در اندیشه‌ آیت‌ا... جوادی آملی

صفحه 385-417
ابراهیم فتحی

12.

مطالعه کیفی انگیزه‌های زائران ایرانی شرکت‌کننده در آیین پیاده‌روی زیارت اربعین

صفحه 419-450
یاسر فروغی؛ حسین سراج زاده؛ سیدحسین نبوی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.