تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 508 |
تعداد مقالات | 4,388 |
تعداد مشاهده مقاله | 8,220,076 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 4,214,953 |
1. | واکاوی رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد: گامی به سمت روانشناسی هنجارمدار (توحیدی) | |
صفحه 5-33 | ||
محمد جهانبخت؛ فریبرز باقری | ||
2. | بررسی «معنای زندگی» براساس دیدگاه انسانشناختی علامه جعفری و اصول تربیتی ناظر بر آن | |
صفحه 35-58 | ||
جواد مداحی؛ محمدرضا شرفی جم؛ خسرو باقری نوعپرست | ||
3. | تبیین پدیدارنگاری فلسفه تربیتی عبادت (نماز) از دیدگاه معلمان و اولیای دانشآموزان | |
صفحه 59-79 | ||
اکبر صالحی؛ شهربانو حسنی | ||
4. | اثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر بلوغ عاطفی و شکیبایی دختران نوجوان | |
صفحه 81-97 | ||
منصوره حاج حسینی؛ فاطمه جعفری؛ مریم محمدی | ||
5. | میزان تأثیر برنامه های درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان | |
صفحه 99-116 | ||
مجید امیری؛ ستاره موسوی | ||
6. | رابطه مکانیسمهای دفاعی سازگارانه و ناسازگارانه با دینداری در دانشجویان | |
صفحه 117-138 | ||
سید ابوالقاسم مهرینژاد؛ مهشید شریفی | ||
7. | نقش رهبری معنوی بر خودکارآمدی مدیران مدارس متوسطه شهر ری | |
صفحه 139-150 | ||
بتول فقیه آرام | ||