| تعداد نشریات | 20 |
| تعداد شمارهها | 546 |
| تعداد مقالات | 4,725 |
| تعداد مشاهده مقاله | 10,459,810 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 6,047,764 |
| 1. | واکاوی رویکرد مبتنی بر پذیرش و تعهد: گامی به سمت روانشناسی هنجارمدار (توحیدی) | |
| صفحه 5-33 | ||
| محمد جهانبخت؛ فریبرز باقری | ||
| 2. | بررسی «معنای زندگی» براساس دیدگاه انسانشناختی علامه جعفری و اصول تربیتی ناظر بر آن | |
| صفحه 35-58 | ||
| جواد مداحی؛ محمدرضا شرفی جم؛ خسرو باقری نوعپرست | ||
| 3. | تبیین پدیدارنگاری فلسفه تربیتی عبادت (نماز) از دیدگاه معلمان و اولیای دانشآموزان | |
| صفحه 59-79 | ||
| اکبر صالحی؛ شهربانو حسنی | ||
| 4. | اثربخشی آموزش مهارتهای مثبتاندیشی مبتنی بر رویکرد اسلامی بر بلوغ عاطفی و شکیبایی دختران نوجوان | |
| صفحه 81-97 | ||
| منصوره حاج حسینی؛ فاطمه جعفری؛ مریم محمدی | ||
| 5. | میزان تأثیر برنامه های درسی معنوی بر بهزیستی روان شناختی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان | |
| صفحه 99-116 | ||
| مجید امیری؛ ستاره موسوی | ||
| 6. | رابطه مکانیسمهای دفاعی سازگارانه و ناسازگارانه با دینداری در دانشجویان | |
| صفحه 117-138 | ||
| سید ابوالقاسم مهرینژاد؛ مهشید شریفی | ||
| 7. | نقش رهبری معنوی بر خودکارآمدی مدیران مدارس متوسطه شهر ری | |
| صفحه 139-150 | ||
| بتول فقیه آرام | ||