1.

عجین شدن نقشی؛ مدلی از عجین شدن افراد درسازمان اسلامی با رویکرد قرآنی

صفحه 5-20
زینب سبحان اللهی؛ اسدالله گنجعلی؛ عبدالرحیم نوه ابراهیم؛ حسین عباسیان

2.

مدل یابی معادله های ساختاری در تبیین الگوی توسعۀ اعضای هیئت علمی مبتنی ‏بر معنویت (مطالعۀ موردی: دانشگاه قم)

صفحه 21-52
جواد پورکریمی؛ زهرا احتشام

3.

بررسی مقایسه‌ای معیارشناسی خردمندی در روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام با دستاوردهای روان‌شناختی

صفحه 53-81
فریناز موحد؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی؛ فریبرز باقری

4.

طراحی الگوی مقابله با سستی بر اساس آیات قرآن کریم: مسیر تدریجی، مستمر و متعالی

صفحه 81-97
فاطمه صغری شفیعی؛ فاضله میرغفوریان؛ عباس پسندیده

5.

تدوین الگویی برای تربیت زیبایی شناسانه بر اساس مبانی زیبایی در قرآن

صفحه 83-113
ام البنین حسین زاده

6.

تاملی در تربیت اخلاقی از طریق "ارزیابی همتایان" بر اساس آیات و روایات

صفحه 115-144
فاطمه وجدانی؛ الهام سعیدی

7.

بررسی رفتار اخلاقی دانشجویان با رویکرد توجه به بیم ها و امیدها

صفحه 115-126
محمد امینی؛ حمید رحیمی؛ زهره صمدیان؛ زهرا خالویی

8.

وضعیت کنونی تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان براساس شاخص‌های سند تحول

صفحه 126-150
سید کاظم اکرمی؛ علی دلاور؛ محمدرضا تمسکی

9.

تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی متوسطة اول بر پایة ساحت‌های شش‌گانة تربیت در سند تحول بنیادین

صفحه 151-177
نوازالله فرهادی؛ زهرا گرامی طیبی

10.

آثار و پیامدهای حسد در تعاملات فردی و اجتماعی در آموزه‏ های قرآنی

صفحه 179-203
محمد علی همتی؛ علی شیروانی شیری

11.

تحلیل اصل یاددهی ـ یادگیری در برنامه‌ریزی درسی با تاکید بر منابع اسلامی

صفحه 205-234
غلامرضا ویسی؛ هادی حاجی دنیادیده؛ نرجس شرفی

12.

واکاوی تجارب‌زیسته دانشجومعلمان از تعامل هویت حرفه‌ای و فلسفه تربیتی شخصی آنها

صفحه 235-263
مراد یاری دهنوی؛ نعیمه شفیعی اپورواری


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.